VVL bestaat 50 jaar: jubileumfeest op 8 juni 2024

15 april 16:30  Zaterdag 8 juni vieren we met alle (oud)leden het jubileum van VV Linschoten. De jubileum commissie heeft een sportief programma in elkaar gedraaid voor jong & oud. Voor elke leeftijd wordt wat georganiseerd. In de ochtend staan de jeugdleden centraal, in de middag de senioren. En s' avonds barst het feest los met DJ/zanger Erwin Klee. Voor de lunch van de oud-leden en het eetfestijn van de senioren zouden we graag weten of je komt, én met hoeveel personen. Graag je aanmelden via [email protected] of via de intekenlijst in de kantine. Weet je nog leuke anekdotes, herinneringen of weetjes over de club of oud-leden (60+ jaar)? geef ze dan door per email: [email protected]. Tot zaterdag 8 juni!meer »

Voetbalquiz bij VV Linschoten (voor jeugd onder 16 t/m alle senioren)

15 april 16:00  Op zaterdag 20 april kan je weer meedoen met de Voetbalquiz bij VV Linschoten. 'Oude Linschotense meester' Bram van den Helder (wie kent hem niet...) maakt dit jaar de quiz in Kahoot. Dus test je kennis en doe ook mee! We hebben wel enkele richtlijnen: 👉 Aanmelden kan op de avond zelf. 👉 Team bestaat uit max. 2 personen. 👉 Quiz spelen we via Kahoot op je mobiel. 👉 Gewilde prijzen voor de top 3 zoals altijd. 👉 Start om 19.30 uur op zaterdag 20 april. 👉 Quiz duurt een ruim uurtje.meer »

Avondvierdaagse lopen met VVL (5 km of 10 km)

15 april 16:00  Loop jij dit jaar ook weer mee met de Linschoten Avondvierdaagse? Wandel dan mee met VV Linschoten! Geef je op via de team-app of scan de QR-code op de poster en meld je direct aan via de A4D organisatie. Geef aan op het invulformulier dat je meeloopt via VVL en de afstand die je wilt lopen. We gaan er weer een mooi wandelfeest van maken met de voetbal!meer »

Slaapfeest voor VVL leden onder 09 t/m onder 16

15 april 16:00  Vrijdag 7 juni wordt er een slaapfeest gehouden vooraf aan het VV Linschoten jubileumfeest. Over hoe, wat, wanneer worden kinderen en ouders op de hoogte gebracht via de team-app, houdt deze in de gaten! Deelnemen kan na het invullen van het inschrijfformulier. Dus vul deze op tijd in. We gaan er een gezellige feest van maken!meer »

Marco van Dijk nieuwe hoofdtrainer VV Linschoten

26 maart 17:00  Marco van Dijk is met ingang van volgend voetbalseizoen de nieuwe hoofdtrainer van VV Linschoten. De 48-jarige Van Dijk, nu nog als assistent-trainer verbonden aan CVC Reeuwijk, volgt daarmee de huidige interim-trainer Ed de Jong op.meer »