Ledenadministratie

Lidmaatschap
Het voetbalseizoen loopt van 01 juli t/m 30 juni. Aanmelding als lid wordt voor het gehele seizoen aangegaan. Bij tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap wordt geen contributie gerestitueerd.

Aanmelden als lid kan alleen door het inschrijfformulier van de vereniging in te vullen. Behalve het ingevulde inschrijfformulier dient ook een recente pasfoto ingeleverd te worden voor de online spelerspas (vanaf 9 jaar) en een kopie identiteitsbewijs (vanaf 18 jaar).

Wijzigingen gegevens

Wijzigingen van gegevens (zoals adres, emailadres of telefoonnummer) kunnen per mail doorgegeven worden aan de ledenadministratie.

Voor het seizoen 2022 - 2023 zijn de contributiebedragen als volgt vastgesteld:

Leeftijd

Verenigingslid

Bondslid

Puppies

4 tot en met 6 jaar

€  69,00

n.v.t.

Pupillen

7 tot en met 12 jaar

€  69,00

13 tot en met 18 jaar

€  85,00

Vanaf 19 jaar

Leeftijd
Peildatum van leeftijd is startdatum van het seizoen.

Bondslid

Een bondslid traint en neemt deel aan wedstrijden van de KNVB-competitie.

Verenigingslid
Een verenigingslid neemt uitsluitend deel aan trainingen, of traint en neemt deel aan wedstrijden die buiten de KNVB-competitie om georganiseerd worden.

Incasso

De contributie wordt in twee gelijke delen middels automatische incasso geïnd. Indien een automatische incasso wordt teruggeboekt zonder de ledenadministratie per mail te informeren, worden er per ingetrokken incasso € 25,00 aan kosten in rekening gebracht.

Afmelden

Afmelding als lid dient schriftelijk (per mail) doorgegeven te worden aan de ledenadministratie.

Overschrijving

Aanvraag tot overschrijving moet ingediend worden voor 31 mei bij de ledenadministratie.

Privacy beleid
Het privacy beleid van VVL kunt inzien door te klikken op de volgende link: privacy beleid.