Marco van Dijk nieuwe hoofdtrainer VV Linschoten

26 maart 2024 17:00

Marco van Dijk is met ingang van volgend voetbalseizoen de nieuwe hoofdtrainer van VV Linschoten. De 48-jarige Van Dijk, nu nog als assistent-trainer verbonden aan CVC Reeuwijk, volgt daarmee de huidige interim-trainer Ed de Jong op.

Voorzitter Piet de Bruin is te spreken over de komst van Marco van Dijk. “Marco is een trainer in ontwikkeling die met zijn sociale en technische vaardigheden bij een club als VV Linschoten past. Ik heb er vertrouwen in dat hij met onze spelers een klik gaat hebben en dat hij de positieve ontwikkeling voortzet, die onze huidige trainer Ed de Jong succesvol heeft ingezet.”

Marco van Dijk is enthousiast over zijn nieuwe uitdaging. “Ik ben blij met het vertrouwen dat ik van het bestuur krijg om als hoofdtrainer van VV Linschoten aan de slag te gaan. Als voetbaltrainer ben ik inmiddels ruim 15 jaar actief. Ik heb voor diverse jeugdelftallen in verschillende leeftijden gestaan en ben momenteel assistent bij het eerste elftal van Reeuwijk.

Ik zie mezelf als een rustige, maar gedreven trainer die wedstrijden wil winnen. Plezier met elkaar vormt voor mij de basis. Door saamhorigheid binnen het team van spelers en trainer te creëren, wil ik tot goede prestaties komen.”