VVL bestaat 50 jaar: jubileumfeest op 8 juni 2024

15 april 2024 16:30

Zaterdag 8 juni vieren we met alle (oud)leden het jubileum van VV Linschoten. De jubileum commissie heeft een sportief programma in elkaar gedraaid voor jong & oud. Voor elke leeftijd wordt wat georganiseerd. In de ochtend staan de jeugdleden centraal, in de middag de senioren. En s' avonds barst het feest los met DJ/zanger Erwin Klee. Voor de lunch van de oud-leden en het eetfestijn van de senioren zouden we graag weten of je komt, én met hoeveel personen. Graag je aanmelden via [email protected] of via de intekenlijst in de kantine. Weet je nog leuke anekdotes, herinneringen of weetjes over de club of oud-leden (60+ jaar)? geef ze dan door per email: [email protected]. Tot zaterdag 8 juni!

VVL_poster_50_jaar.jpg